پشتیبانی
مشاوره و خرید
0920 21 45 606
0920 21 45 607
ساعت تماس: 10:00 الی 17:00
منوی اصلی
رنده کشویی سیر 2عددی
قیمت : 30,000  تومان
  خرید پستی

رنده کشویی سیر 2عددی

 

جنس بدنه رنده سیر کشویی از پلاستیک می باشد و جنس تیغه آن از استیل در نظر گرفته شده است.استیل به کار برده شده در تولید تیغه‌های تیز این رنده‌ها در برخورد با رطوبت بسیار مقاوم بوده و به مرور زمان دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نخواهد شد.محفظه خالی کوچک تعبیه شده در دسته این رنده علاوه بر این که به شما در دست گرفتن آسانتر محصول کمک می‌کند، امکان آویز کردن آن را نیز فراهم می‌نماید.مزیت مهم استفاده از این رنده سیر کشویی جلوگیری از بو گرفتن دستان و رنده کردن آسان این حبه های ریز بدون در دست گرفتن است. زیرا به همراه این رنده سیر یک عدد هدایت کننده وجود دارد که توسط آن سیر را به سمت تیغه ها هدایت خواهید کرد.

 

 

محفظه کشویی قرار گرفته بر روی دسته این رنده سیر به شما در رنده کردن آسانتر کمک می‌کند، زمانی که می خواهید مواد را رنده کنید، کافیست آنها را داخل کشویی انداخته و با دسته‌ی متحرک این مواد را نگه داشته و عمل رنده را انجام دهید؛ این مزیت باعث می‌شود تا دستانتان بو نگرفته و مواد به خوبی رنده شوند.

 

 

برش دهنده‌های ریز و بسیار تیز این رنده ی کشویی به شما در خرد و رنده کردن آسان و سریع انواع خشکبار (بادام، گردو، فندوق و پسته)، شکلات و سیر و … کمک می‌کنند؛ از این رو شما می‌توانید از این محصول در محیط‌ های مختلف نظیر منزل، رستوران، قنادی ها و … برای خرد کردن مواد غذایی مورد نیاز استفاده کنید.دیگر مزیت رنده سیر کشویی ابعاد آن است که فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد. ابعاد این محصول 4×14.5 سانتی متر است و بعد از شست و شو می توانید رنده سیر را به آبچکان آویزان کنید تا سریع تر خشک شود.

 

 

مشخصات کلی رنده سیر :

رنده سیر کشویی رنگی

تولید شده از جنس پلاستیک درجه یک

همراه با تیغه تیز از جنس استیل

طراحی شده به صورت کشویی

دارای مخزن جهت نگهداری مواد رنده شده

مناسب برای خرد کردن انواع خشکبار (گردو،فندق و …) شکلات، سیر و …

قابل استفاده در منزل، فست فود، رستوران، آشپزخانه ها و …

ابعاد مناسب

ساده و کاربردی

جلوگیری از بو گرفتن دستان

مناسب برای ریز کردن شکلات، بادام و …

 

قیمت 2عدد از این محصول 30000 تومان


قیمت : 30,000  تومان
  خرید پستی